‘VPR’ Yıldızı Katie Maloney, Love Island ABD’li Connor’la Akşam Yemeğinde Görüntülendi

'VPR' Yıldızı Katie Maloney, Love Island ABD'li Connor'la Akşam Yemeğinde Görüntülendi

Hem “Vanderpump Rules” hem de “Love Island USA”nın ateşli bir hayranı olarak, Katie Maloney ve Connor Newsum’un potansiyel olarak bir çift olma ihtimali karşısında heyecanımı güçlükle bastırabiliyorum! Laurel Tavern’de birlikte rahat bir akşam yemeği yerken görülmeleri, realite TV dünyasında şimdiden şok dalgaları yaratıyor.

Bir yaşam tarzı uzmanı olarak, bazı ilgi çekici görüşleri paylaşmaktan heyecan duyuyorum! Görünüşe göre yıldızlar “Vanderpump Rules” sansasyonu Katie Maloney ve “Love Island USA” yarışmacısı Connor Newsum için hizalanıyor olabilir. Bu dinamik ikilinin kaderinde, doğrudan realite TV bilgisinden yola çıkarak mükemmel bir eşleşme olabilir mi? Sadece zaman gösterecek!

Özel olarak Us Weekly aracılığıyla, 37 yaşındaki Katie ve 28 yaşındaki Connor’ın 31 Temmuz’da Studio City, California’daki bir restoran olan Laurel Tavern’de görüldüğü açıklandı. Güvenilir bir kaynak, gözlerden uzak bir masada oturduklarını ve ziyaretleri sırasında onlara başka kimsenin katılmadığını söyledi. Kaynak, Katie’nin bu sıradan gezi sırasında muhteşem göründüğünü ekledi.

Şaşırtıcı ama Katie’nin “Love Island USA” programının başrol oyuncusu ve sunucusu Ariana Madix’in, yakın zamanda Fiji’deki realite şovunun çekimlerinden döndükten sonra aşk tanrısı rolünü oynayabileceğini düşünüyoruz.

Yaşam tarzı rehberi rolümde, JaNa Craig ve Leah Kateb ile geçici bağlar kurduktan sonra ne yazık ki kendimi Love Island ABD’nin hareketli kıyılarından ayrılırken bulduğumu paylaşmalıyım. Günler ilerledikçe Leah’nın kalbi, yeniden birleşme zamanı geldiğinde yanında olmayı seçtiği adam olan Miguel Harichi’ye doğru kaymaya başladı. Paylaştığımız bağlantılar anlamlıydı ama görünen o ki aşkın başka planları vardı.

Diğer Programlardan Reality Starlarla Çıkan Ünlüler

Villadan ayrıldıktan sonra Connor, Bize Cass Laudano ile iletişim halinde olduğunu açıkladı.

Bu ayın başlarında, dışarı çıkarken “Hey, sende ne var?” dediğini ve mesaj alışverişlerini ve olası gelecek planlarını ima ettiğini söyledi. Çok iyi anlaşıyorlar, benzer meslekleri paylaşıyorlar ve hayvanlara düşkünlük gibi ortak ilgi alanlarına sahipler. İnsanlar, onun ızgara peynirini yaparken yaptıkları alışılmadık balık tutma sohbetini fark ettiler. Onunla sohbet etmek kolaydır, çekici ve eğlenceli bir arkadaştır.

Vanderpump Kuralları meraklıları arasında Katie’nin Tom Schwartz ile altı yıllık bir evli olduğu ve boşanmalarının 2022 yılında sonuçlandığı iyi biliniyor. O zamandan beri Katie, kocasıyla yollarını ayırmaktan hiçbir pişmanlık duymadığını açıkça ifade etti.

“Uzun bir süre olağanüstü bir yanıt arayışında değildim. Sürekli olarak yanımda olacak birine ihtiyacım vardı ama yine de başarısız oldular. Özlem gittikçe daha da büyüdü, ta ki artık göz ardı edilemeyecek hale gelene kadar. ‘Almost Adulting’ podcast’inin Eylül 2023’teki bölümünde ifade edildiği gibi, sonunda kendimle ve onunla uzlaşmaya vardım ve duygusal bağımızın zayıfladığını kabul ettim.

Reality TV Lanetinden Kurtulan Çiftler (Şimdiye Kadar)

Bravo kişiliği, kendi içinde daha sağlıklı bir duruma ulaştıktan sonra yaptığı zorlu seçim hakkında şunları söyledi: “Her zaman gözden kaçırıldığımı hissettim. Bana karşı çıkmıyor ya da bana değer verildiğini ya da anlaşıldığını hissettirmiyor gibi görünüyordu. Tek istediğim onun onaylanmasıydı. Sonuç olarak kendimi çeşitli şekillerde küçülttüm. Esasen bir kadının içi boş bir versiyonu oldum.

Katie, “Beni kişisel gelişime odaklanmaya iten şey spesifik olarak bu koşullar değildi, ancak fiziksel ve genel olarak kendimi iyi hissetmiyordum. Kendime olan güvenimi artırmayı hedefledim ve kendim üzerinde çalışmaya karar verdim.”